İtiraz
Başvuru sahibinin, adayın veya belgelendirilmiş bir kişinin, kuruluş tarafından personel belgelendirmeyle ilgili olarak alınan olumsuz bir kararın (belgenin askıya alınması, iptali, gözetime yönelik kararlar, yeniden belgelendirme vb.) tekrar dikkate alınması ya da belgelendirme sınavı soruları ve/veya sınav sonuçlarının yeniden değerlendirilmesi yönündeki talebidir.
Şikayet
Bir kişi veya kuruluşun, itiraza konu olan kuruluş faaliyetleri haricindeki faaliyetleri veya kuruluş tarafından belgelendirilmiş kişilerin faaliyetlerine yönelik olarak memnuniyetsizliklerini bildiren ve cevaplandırılması gereken talepleridir.
Kuruluşumuza aşağıdaki form aracılığı ile yapılan itiraz ve şikâyetler Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında yine aşağıdaki PR.11 İtiraz Ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi Prosedürüne göre değerlendirmektedir.
